Prepaid4U.Net Your Mobile Lifestyle

Tuesday, March 25, 2008

Peluang Tambah Pendapatan
Anda berpeluang menikmati pendapatan tambahan dengan MyMode. Sama ada anda bekerja, menganggur ataupun masih belajar. Peluang ini terbuka kepada semua.

Bagaimana Sistem MyMode Berfungsi?

Sungguh mudah! Fungsi utama sistem MyMode adalah menambah kredit telefon bimbit menggunakan SMS. Setiap penambahan kredit yang anda lakukan berhak mendapat rebate. Rebate hasil penggunaan / jualan anda ini akan diberi setiap minggu! Sama ada anda menggunakannya untuk kegunaan sendiri, atau anda tambah nilai kredit rakan pejabat, rebate tetap akan dikira, dikumpulkan dan diberi kepada anda.

Mengapa perlu bersusah payah ke kedai mamak, atau ke 7 Eleven atau ke mana sahaja, sedangkan anda boleh melakukan penambahan nilai kredit anda sendiri? Dengan arahan SMS yang sungguh mudah! Tak kira di mana anda berada (di Malaysia) Bila-bila masa sahaja 24 jam sehari!


Sertai MyMode sekarang secara PERCUMA. Yakinkan diri anda, dan sekiranya semua cukup jelas anda bolehlah upgrade penyertaan anda dengan hanya bermodalkan RM65 sekali sahaja (Promosi! Melalui saya hanya RM50!) untuk yuran pendaftaran, pendapatan yang bakal diterima tidak terbatas. Penjimatan kos prepaid peribadi adalah pasti dan kesenangan membeli prepaid pada bila-bila masa dan tempat begitu memanfaatkan. Inilah MyMode, gaya hidup bisnes terkini!

>> Sertai MyMode >>

No comments:

D'martoza photo